De vraag
Ik zit niet lekker in mijn vel
Beste Ursela,
Ik zit al een half jaar niet lekker in mijn vel. Mijn recentste nieuwe klacht is dat ik continu duizelig ben (steeds het gevoel dat ik zweef). Wat wil mijn lijf mij duidelijk maken?
Groeten van Miepje

Het advies
Beste Miepje,
Wat vervelend dat je er weer een nieuwe klacht bij hebt. Heel goed dat je dan ook actie onderneemt!
Want actie, dat is wel op zijn plaats. Jouw lijf geeft duidelijk een signaal af. Een signaal zoals jezelf al aangeeft dat je niet lekker in je vel zit. Wat er precies aan de hand is, dat kan ik je helaas niet vertellen. Wel lijkt het mij raadzaam dat je je klachten met je huisarts bespreekt. Hij/zij heeft ongetwijfeld een goede kijk op de dieperliggende oorzaak daarvan, waarna jullie samen kunnen bespreken wat je het beste kunt doen.
Miepje, ik hoop van harte dat je er heel snel uitkomt. En ik wil je dan ook graag veel succes wensen!
Hartelijke groet,
Ursela van Stekelenburg