FAQ

Op deze pagina geven we antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpt onze Klantenservice je graag verder! Bel ons op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 op 020 551 87 18 of e-mail psychologie.abonnement@weekbladpers.nl.

  • Ik wil contact met de Klantenservice

    Bel de Psychologie Magazine Klantenservice op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 op 020 551 87 18 of e-mail psychologie.abonnement@weekbladpers.nl.

  • Wanneer ontvang ik het nieuwe nummer?

    In het overzicht hieronder kun je zien wanneer je het nieuwe nummer, jaargang 2017, thuis ontvangt. Ons magazine ligt op dezelfde dag ook in de winkel.

    Bezorgdatum
    Psychologie Magazine nummer 1 15 december
    Psychologie Magazine nummer 2 19 januari
    Psychologie Magazine nummer 3 16 februari
    Psychologie Magazine nummer 4 16 maart
    Psychologie Magazine nummer 5 13 april
    Psychologie Magazine nummer 6 18 mei
    Psychologie Magazine nummer 7 15 juni
    Psychologie Magazine nummer 8/9 17 augustus
    Psychologie Magazine nummer 10 21 september
    Psychologie Magazine nummer 11 19 oktober
    Psychologie Magazine nummer 12 16 november

  • Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

    Je ontvangt je welkomstcadeau, indien op voorraad, in ongeveer 7 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.

  • Ik ga verhuizen. Waar kan ik mijn nieuwe adres doorgeven?

    Je adres kun je wijzigen in je profiel. Ga naar psychologiemagazine.nl/inloggen en wijzig je adres onder het kopje Adresgegevens.

  • Ik heb een abonnement cadeau gegeven, stopt deze automatisch?

    Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen.

  • Ik woon in het buitenland. Kan ik mij abonneren?

    Ja, dat kan zeker! Stuur een e-mail naar psychologie.abonnement@weekbladpers.nl met je adresgegevens. Wij laten je dan de extra bezorgkosten weten en maken het voor je in orde.

  • Ik heb Psychologie Magazine deze maand niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    Bel de Klantenservice op 020 5518 718. Wij zorgen er dan voor dat je het missende nummer alsnog ontvangt.

  • Welke abonnementsvormen biedt Psychologie Magazine aan?

    Psychologie Magazine heeft 3 abonnementsvormen. Word nu abonnee.

    100% DIGITAAL

    • Onbeperkt toegang tot Psychologie Magazine op Blendle
    • Onbeperkt toegang tot alle artikelen op psychologiemagazine.nl
    • Korting in de webshop en op online trainingen

    100% BLAD

    • Elke maand Psychologie Magazine thuisbezorgd
    • Korting in de webshop en op online trainingen

    BLAD + DIGITAAL

    • Elke maand Psychologie Magazine thuisbezorgd
    • Onbeperkt toegang tot Psychologie Magazine op Blendle
    • Onbeperkt toegang tot alle artikelen op psychologiemagazine.nl
    • Korting in de webshop en op online trainingen
    • Advies van een panel van psychologen

  • Hoe wijzig ik mijn abonnementsvorm?

    Je kunt je abonnement schriftelijk, per e-mail of telefoon aanpassen. Ons postadres is: WPG Klantenservice, Postbus 1570, 1000 BN, Amsterdam. Telefoon: 020 5518 718 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). E-mail: pm.abonnement@weekbladpers.nl.

  • Ik heb geen abonnement, waarom zou ik een online account aanmaken?

    Door je te registreren is het mogelijk advies te vragen aan onze experts en makkelijk producten te bestellen in de webshop. Ga naar de registratiepagina van Psychologie Magazine om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken.  Voor vragen en antwoorden over het aanmaken van een Blendle account of hoe je je Psychologie Magazine account koppelt aan Blendle zie de antwoorden bij ‘Blendle’. 

  • Ik heb een (digitaal) abonnement, hoe maak ik een online account aan?

    Ben je (digitale) abonnee van Psychologie Magazine dan kun je alle artikelen die op onze website www.psychologiemagazine.nl verschijnen lezen. Ga naar de registratiepagina om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken. Je abonneenummer vind je bovenaan de adressticker van jouw Psychologie Magazine en in de bevestigingsmail van je abonnement.

  • Hoe lees ik online een Psychologie Magazine artikel zonder abonnement?

    De artikelen uit Psychologie Magazine kunnen niet-abonnees per stuk bij Blendle kopen, waar ze afhankelijk van de lengte € 0,29 of € 0,89 kosten.

  • Waar vind ik de abonnementsvoorwaarden?

    Je kan de abonnementsvoorwaarden hier vinden.

  • Ik woon in België en heb een vraag over mijn abonnement

    Als Belgische abonnee kun je contact opnemen met onze klantenservice in België. Zij helpen je graag met je vraag, wijziging of opzegging.

  • Wat is Blendle?

    Blendle is een digitale kiosk waar je kunt bladeren door een groot aantal (Nederlandse) kranten en tijdschriften en elk artikel per stuk kunt afrekenen. Daarvoor hoef je alleen een account te maken op Blendle en die als een portemonnee te vullen. Met zo’n account kun je eenvoudig de betaalartikelen op psychologiemagazine.nl lezen door op de Blendle-knop bij het artikel te klikken. De rest wijst zich dan vanzelf.

  • Waarom moet ik mijn Blendle account koppelen aan mijn Psychologie Magazine account?

    Je krijgt als abonnee toegang tot Psychologie Magazine content op Blendle. Als je je accounts niet koppelt zie je een betaalmuur en is het niet mogelijk het artikel (gratis) te lezen. Niet-abonnees kopen via Blendle artikelen uit Psychologie Magazine per stuk, waar ze afhankelijk van de lengte € 0,29 of € 0,89 kosten.

  • Hoe koppel ik mijn Blendle account aan mijn Psychologie Magazine account?

    Dat doe je via Blendle. Log in en ga naar je profiel. Daar vind je de knop ‘abonnementen’. Log in met de gegevens van je Psychologie Magazine account om je abonnement te koppelen.

  • Kan ik Blendle artikelen offline lezen?

    Nee, het is (nog) niet mogelijk om Psychologie Magazine of losse artikelen via Blendle offline te lezen.

  • Waarom zie ik, als (digitaal) abonnee, bij ieder artikel een Blendle-button?

    Als 100% digitaal abonnee of blad + digitaal abonnee heb je toegang tot álle content op de website. Je hebt daarvoor een account nodig, die maak je aan op de registratiepagina. Als je hiermee inlogt verdwijnt de Blendle-button bij het artikelenarchief.

  • Met wie kan ik contact opnemen over het plaatsen van een online advertentie of branded content op www.psychologiemagazine.nl? 

    Neem voor meer informatie contact op met Astrid Lauw van de Psychologie Magazine Sales afdeling.

    Telefoon: 020 5518 551

    E-mail: astrid.lauw@wpgmedia.nl

    Informatie over kerncijfers, ons profiel en de doelgroep staat hier.

  • Waar vind ik meer informatie over de kerncijfers, het profiel en de doelgroep van Psychologie Magazine?

    Informatie over kerncijfers, ons profiel en de doelgroep staat hier.

  • Ik heb een account maar na inloggen krijg ik geen toegang (ik zie een betaalmuur)

    Ben je (digitale) abonnee van Psychologie Magazine dan kun je alle artikelen die op onze website www.psychologiemagazine.nl verschijnen lezen. Je account is niet gekoppeld aan je abonnee nummer. Ga naar de registratiepagina om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken. Je abonneenummer vind je bovenaan de adressticker van jouw Psychologie Magazine en in de bevestigingsmail van je abonnement.

    Je mag ook de Klantenservice e-mailen op psychologie.abonnement@weekbladpers.nl onder vermelding van je postcode, huisnummer, of e-mailadres waarmee het abonnement aangevraagd is.

  • Hoe neem ik contact op met de redactie?

    Wij zijn altijd blij met suggesties en tips! Geef ze door per post of e-mail.

    Ons adres is: WPG Media, t.a.v. redactie Psychologie Magazine, Postbus 1570, 1000 BN, Amsterdam

    E-mail: redactie@psychologiemagazine.nl

    In verband met het grote aantal vragen, suggesties en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, nemen we contact met je op.

  • Hebben jullie vacatures?

    Psychologie Magazine is een uitgave van WPG Media. Daar vind je een actueel overzicht van vacatures. Open sollicitaties kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

  • Wie maken Psychologie Magazine?

    Bekijk ons colofon voor een kennismaking met het Psychologie Magazine team.

  • Hoe kom ik aan oude nummers van Psychologie Magazine?

    De meeste oude nummers zijn te bestellen in onze webshop.

  • Ik heb een persbericht

    Stuur je persbericht per mail naar redactie@psychologiemagazine.nl, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.

  • Ik wil mijn verhaal en/of idee graag voorleggen aan de redactie

    We zijn altijd blij met ideeën van lezers! Een idee voor een artikel moet wel aansluiten bij een van de volgende interessegebieden:

    • persoonlijkheid
    • relaties
    • brein
    • emoties
    • gezondheid en therapie
    • opvoeding
    • werk en loopbaan
    • sociale psychologie
    • maatschappelijke trends

  • Ik wil een artikel schrijven voor Psychologie Magazine

    Concrete voorstellen voor artikelen zijn van harte welkom. Een goed artikel voor Psychologie Magazine geeft inzicht in jezelf en de mensen om je heen, is gebaseerd op betrouwbaar onderzoek, en waar mogelijk aangevuld met praktische tips.

    Schrijven voor Psychologie Magazine kan alleen als je werkzaam bent als professioneel journalist, liefst met een universitaire studie psychologie als achtergrond.

    Stuur ons géén complete artikelen maar uitgewerkte voorstellen. De redactie neemt alleen voorstellen in behandeling die overtuigend zijn uitgewerkt op papier. Dat betekent: niet alleen interessante vragen opwerpen, maar ook de antwoorden op die vragen presenteren. Wat zijn je bronnen? Wat is het theoretisch kader? Is er recent wetenschappelijk (psychologisch) onderzoek gedaan naar dit onderwerp? Waren de conclusies verrassend?

    Een goed artikelvoorstel (maximaal een pagina A4) omvat in ieder geval: onderwerp; werktitel, invalshoek en voorlopige conclusies; vorm (achtergrondverhaal, interview, reportage); bronnen (wetenschappelijke artikelen, recente boeken, te interviewen deskundigen); aanleiding (bijvoorbeeld: recent onderzoek, nieuwe trend); en als bijlage enkele eerder gepubliceerde artikelen, een beknopt CV met vermelding van andere media waar je voor schrijft.

    Let op: voor nieuwe columns is in Psychologie Magazine geen plaats.

  • Ik woon in België en ik heb een vraag over mijn abonnement

    Als Belgische abonnee kun je contact opnemen met onze klantenservice in België via +32 (0)28 08 55 23.

  • Ik woon in België en ik wil graag een abonnement afsluiten, waar kan ik dat doen?

    Als je een abonnement wilt of als je iemand anders een abonnement cadeau wilt geven, klik dan hier.

  • Waar kan in mijn abonneenummer opvragen?

    Op de seal vind je het abonneenummer afgedrukt boven de adresgegevens. Je kunt je abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice in België via +32 (0)28 08 55 23.

  • Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Je kan hier je adres wijzigen. Let op, dit geldt alleen voor Belgische abonnees.

  • Hoe kan ik een domiciliëring aanvragen?

    Je kan hier een domiciliëring aanvragen. Let op, dit geldt alleen voor Belgische abonnees.

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Je mag hier contact met de Klantenservice opnemen. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op je bericht. Bellen kan via +32 (0)28 08 55 23.

  • Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen. Kan ik deze alsnog ontvangen?

    Dat kan uiteraard, zo lang de voorraad strekt. Je mag hier je gegevens invullen. Er wordt dan zo spoedig mogelijk een nummer nagezonden. Bellen kan via +32 (0)28 08 55 23.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Je kunt hier je abonnement opzeggen. Onderaan het formulier kan je ook aangeven of je een opzegbevestiging wilt ontvangen.

  • Hoe kan ik een artikel uit de webshop bestellen in het buitenland?

    Een bestelling van producten uit de webshop met buitenlands afleveradres is telefonisch mogelijk of per e-mail. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via psychologie.service@weekbladpers.nl of telefonisch via +31 (0)20 – 551 8718. Vermeld je e-mail, adresgegevens en de omschrijving en prijs van het artikel(en) dat je wilt bestellen. De betaling van je bestelling kan middels een automatische incasso van een Nederlandse rekening of via een nota plaatsvinden (levering vindt dan plaats nadat de betaling is verwerkt). De verzendkosten zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van je bestelling.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    In de Psychologie Magazine webshop kun je op twee verschillende manieren een product bestellen: met een account of zonder.
    Als je een account aanmaakt hoef je bij een volgende aankoop in de Psychologie Magazine webshop je gegevens niet nogmaals in te voeren.

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Neem contact op met de klantenservice (020 551 8718) om je bestelling na voltooiing van het aankoopproces alsnog te annuleren. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.

  • Welke betaalmethoden heeft de webshop?

    Afhankelijk van uw bestelling kunt u in de Psychologie Magazine webshop betalen via iDeal, met creditcard of eenmalige machtiging. Voor bestellingen en betalingen in het buitenland e-mail onze klantenservice via psychologie.service@weekbladpers.nl.

  • Wat is de levertijd van artikelen uit de webshop?

    Bij elk product in de Psychologie Magazine webshop wordt een indicatie van de levertijd afgegeven. Voor de daadwerkelijke levertijd zijn wij echter afhankelijk van de leverancier, de indicatie is dus geen garantie.

    Wij doen uiteraard onze best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven.

  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?

    Voor aflevering van een bestelling binnen Nederland worden mogelijk verzendkosten berekend. Deze worden, indien van toepassing, expliciet genoemd op de bestelpagina. Voor bestelling vanuit het buitenland worden meerkosten in rekening gebracht afhankelijk van het afleveradres. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: 020 551 8718, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.

  • Ik heb problemen tijdens het registreren

    Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens krijg je te zien wat er fout gaat. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, kan je contact opnemen met de Klantenservice: 020 551 8718, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.

  • Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

    Je kan in je account altijd persoonlijke gegevens wijzigen, met uitzondering van je e-mailadres, waarmee dit bevestigd dient te worden. Als je een bestelling aan het afronden bent, kan je bij het controleren van je bestelling het factuuradres en het bezorgadres wijzigen.

  • De prijzen komen niet overeen met de prijzen in Psychologie Magazine

    De prijzen in de advertenties van de Psychologie Magazine en in Psychologie Magazine dienen overeen te komen met de prijzen in de webshop van Psychologie Magazine. Als deze prijzen niet overeenkomen is er per abuis een verkeerde prijs geplaatst op één van de locaties. Houd er echter wel rekening mee dat de prijzen in de advertentie in Psychologie Magazine, prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief mogelijke verzendkosten. Het verschil zou dus tot stand kunnen komen door de verzendkosten die uiteindelijk bij betaling gerekend worden.
    Tevens behoudt de uitgever zich het recht voor de prijzen en tarieven te wijzigen. Gewijzigde prijzen en tarieven gelden vanaf het moment dat deze op de internetpagina worden vermeld.

  • Kan ik veilig mijn product kopen?

    Je gegevens in de Psychologie Magazine webshop zijn veilig. Voor Psychologie Magazine is veiligheid erg belangrijk en wij behandelen je gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. De online betaalmogelijkheden zijn beveiligd. De pagina’s zijn beschermd met SSL, waardoor je gegevens versleuteld worden verzonden en het onmogelijk is voor derden om je gegevens te zien.
    Je creditcardgegevens, zoals het nummer en de vervaldatum, worden uiteraard niet opgeslagen. Bank- en/of creditcardgegevens (in geval van iDeal- en Creditcard-transacties) voer je niet in op onze site, maar op de eveneens beveiligde pagina’s van onze betalingspartner Buckaroo.

  • Wanneer wordt mijn product geleverd?

    Bij elk product in de Psychologie Magazine webshop wordt een indicatie van de levertijd afgegeven. Voor de daadwerkelijke levertijd zijn wij echter afhankelijk van de leverancier, de indicatie is dus geen garantie. Een groot gedeelte van ons assortiment heeft een verwachte levertijd van 1 dag als je voor 23.00 uur bestelt.

  • Mijn product is nog niet geleverd

    De levertijden zoals aangegeven op internet zijn verwachte levertijden, gebaseerd op de voorraad en de levertijden van onze leveranciers. De meeste leveranciers zijn zeer nauwkeurig in hun levertijden, maar dat geldt helaas niet voor alle. In zo`n geval kan de verwachte levertijd van een bestelling ook verschillen van de daadwerkelijke levertijd. Wij doen uiteraard onze best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven. Wil je meer informatie over je specifieke bestelling? Neem dan contact op met onze Klantenservice: 020 551 8718, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.

  • Wat moet ik doen als mijn product is geleverd met schade/een defect?

    Indien er sprake is van bijvoorbeeld breuk, neem dan contact op met onze Klantenservice (020 551 8718, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar, of e-mail psychologie.service@weekbladpers.nl).
    Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). Wij zenden je een nieuw exemplaar van het bestelde artikel. Als je geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, geef het aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.

  • Kan ik mijn product ruilen?

    Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij:

    Psychologie Magazine
    Zeelandhaven 6
    3433 PL Nieuwegein

    Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen worden na de ontbinding terugbetaald.

  • Mijn product voldoet niet aan de overeenkomst

    Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij:

    Psychologie Magazine
    Zeelandhaven 6
    3433 PL Nieuwegein

    Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen worden na de ontbinding terugbetaald.

  • Ik heb een klacht over de Psychologie Magazine webshop

    De uitgever doet haar uiterste best om bestellingen op een snelle en correcte wijze te bezorgen. Indien je een klacht/vraag hebt, neem dan contact op met de Klantenservice, (020-5518718 op werkdagen van 08:30 – 17:00 uur bereikbaar) of stuur een e-mail.

    Je kunt je klacht ook schriftelijk zenden t.a.v.:
    Psychologie Magazine
    O.v.v. Webshop
    Postbus 1570
    1000 BN Amsterdam
    E-mail: psychologie.service@weekbladpers.nl

    Het is ook mogelijk je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

  • Contact

    Voor alle overige vragen, opmerkingen en suggesties met betrekking tot de Psychologie Magazine webshop mag je contact opnemen met de Klantenservice van Psychologie Magazine.

    Telefoon: 020 551 8718, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.

    E-mail: psychologie.service@weekbladpers.nl

  • Ik heb een vraag over de Psychologie Academy of een online training

    Voor al je vragen over de Psychologie Academy en online trainingen e-mail academy@psychologiemagazine.nl.

  • Waar vind ik de online trainingen?

    Meld je eerst aan voor een training op psychologiemagazine.nl/academy

    Heb je al een inlog? Dan kun je direct inloggen bij je cursus:

    Mindfulness

    Vergroot je assertiviteit

    Leer loslaten

    Rust in je hoofd

    Mindful eten

Dit vind je misschien ook interessant

Artikel

Hoe assertief bent u?

Kruis bij de onderstaande situaties de mogelijkheid aan die het best bij u past: nooit, soms, regelm...

Lees verder
Artikel

7 tekenen dat je slimmer bent dan gemiddeld

Natuurlijk zijn niet alle intelligente mensen hetzelfde. Toch blijken sommige persoonstrekjes opvall...

Lees verder
Artikel

Zo ga je fris de avond in (Tip 1 – 2)

Lees verder
Artikel

Geen gemijmer maar een stappenplan

Lees verder
Column

Stoppen of doorgaan

Lees verder
Artikel

Bob weet wat u wilt!

Lees verder
Advies

Sinds de bevalling geen zin meer in seks

Lees verder
Recensie

Boekentip – ‘Ons geniale geheugen’

Lees verder