Op deze pagina geven we antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpt onze Klantenservice je graag verder! Bel ons op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 op 085 – 029 31 88.
Heb je een vraag aan de redactie? Vul dan het contactformulier in.
In het overzicht hieronder kun je zien rondom welke datum je het nieuwe nummer, jaargang 2023, thuis ontvangt. Ons magazine ligt in dezelfde week ook in de winkel.
Bezorgschema 2023
Editie 1 – 2023: tussen 7 en 11 december 2022
Editie 2 – 2023: tussen 11 en 15 januari 2023
Editie 3 – 2023: tussen 22 en 26 februari 2023
Editie 4 – 2023 (special): tussen 15 en 19 maart 2023
Editie 5 – 2023: tussen 29 maart en 2 april 2023
Editie 6 – 2023: tussen 26 april en 30 april 2023
Editie 7 – 2023: tussen 31 mei en 4 juni 2023
Editie 8 – 2023 (special): tussen 21 en 25 juni 2023
Editie 9 – 2023: tussen 5 en 9 juli 2023
Editie 10 – 2023: tussen 9 en 13 augustus 2023
Editie 11 – 2023: tussen 13 en 17 september 2023
Editie 12 – 2023: tussen 25 en 29 oktober 2023
Editie 13 – 2023 (special): tussen 8 en 12 november 2023
Editie 1 – 2024 tussen 6 december en 10 december 2023
Je adres kun je wijzigen in je profiel. Ga naar psychologiemagazine.nl/inloggen en wijzig je adres onder het kopje ‘Adresgegevens’.
Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen.
Ja, dat kan zeker! Stuur een e-mail naar klantenservice@psychologiemagazine.nl met je adresgegevens. Wij laten je dan de extra bezorgkosten weten en maken het voor je in orde.
Bel met onze Klantenservice via +31 (0)85 029 31 88, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur. Wij zorgen er dan voor dat je het missende nummer alsnog ontvangt.
Psychologie Magazine heeft 3 abonnementsvormen. Kijk voor de meest actuele aanbiedingen op deze pagina.
Je kunt je abonnement per e-mail of telefoon aanpassen. Telefoon: +31 (0)85 029 31 88 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur). E-mail: klantenservice@psychologiemagazine.nl.
Je kunt je abonnement telefonisch opzeggen via onze klantenservice. Bel: +31 (0) 85 029 31 88 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur).
Door je te registreren is het mogelijk advies te vragen aan onze experts en makkelijk producten te bestellen in de webshop. Ga naar de registratiepagina van Psychologie Magazine om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken.
Ben je (digitale) abonnee van Psychologie Magazine dan kun je alle artikelen die op onze website www.psychologiemagazine.nl verschijnen lezen. Ga naar de registratiepagina om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken. Je abonneenummer vind je bovenaan de adressticker van jouw Psychologie Magazine en in de bevestigingsmail van je abonnement.
De artikelen uit Psychologie Magazine kunnen niet-abonnees per stuk op de website kopen, waar ze afhankelijk van de lengte tussen de € 0,29 en € 0,89 kosten.
Je kan de abonnementsvoorwaarden hier vinden.
Partnerships
Ben je op zoek naar een platform om jouw doelstelling, merk of product onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep? Zoek je naar de expert op het gebied van media, inzetbaar voor jouw wensen? Bij WPG Media zoeken we samen naar de juiste, passende mediamix, via onze eigen merken of custom made: op maat gemaakte content. In de vorm van video, online magazines, events, specials: er is heel veel mogelijk.
Adverteren of samenwerken met onze merken?
Neem contact op met onze accountmanagers Chiara de Goede-Fucci en Eefke Terporten:
E-mail Chiara: chiara.degoede@wpgmedia.nl
E-mail Eefke: eefke.terporten@wpgmedia.nl
E-mail algemeen: sales@wpg.nl
Telefoon: +31 (0)20 521 97 43
Informatie over kerncijfers, ons profiel en de doelgroep staat hier.
Ben je (digitale) abonnee van Psychologie Magazine dan kun je alle artikelen die op onze website www.psychologiemagazine.nl verschijnen lezen. Je account is niet gekoppeld aan je abonnee nummer. Ga naar de registratiepagina om een persoonlijk Psychologie Magazine account aan te maken. Je abonneenummer vind je bovenaan de adressticker van jouw Psychologie Magazine en in de bevestigingsmail van je abonnement.
Je mag ook de Klantenservice e-mailen op klantenservice@psychologiemagazine.nl onder vermelding van je postcode, huisnummer, of e-mailadres waarmee het abonnement aangevraagd is.
Wij zijn altijd blij met suggesties en tips!
E-mail: redactie@psychologiemagazine.nl
In verband met het grote aantal vragen, suggesties en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, nemen we contact met je op.
Psychologie Magazine is een uitgave van WPG Media. Daar vind je een actueel overzicht van vacatures. Open sollicitaties kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
Bekijk ons colofon voor een kennismaking met het Psychologie Magazine team.
De meeste oude nummers zijn te bestellen in onze webshop.
Mocht je op zoek zijn naar een specifieke editie, stuur dan een mail naar redactie@psychologiemagazine.nl dan kijken wij of we het nummer kunnen versturen.
Stuur je persbericht per mail naar redactie@psychologiemagazine.nl, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.
We zijn altijd blij met ideeën van lezers! Een idee voor een artikel moet wel aansluiten bij een van de volgende interessegebieden:
Concrete voorstellen voor artikelen zijn van harte welkom. Een goed artikel voor Psychologie Magazine geeft inzicht in jezelf en de mensen om je heen, is gebaseerd op betrouwbaar onderzoek, en waar mogelijk aangevuld met praktische tips.
Schrijven voor Psychologie Magazine kan alleen als je werkzaam bent als professioneel journalist, liefst met een universitaire studie psychologie als achtergrond.
Stuur ons géén complete artikelen maar uitgewerkte voorstellen. De redactie neemt alleen voorstellen in behandeling die overtuigend zijn uitgewerkt op papier. Dat betekent: niet alleen interessante vragen opwerpen, maar ook de antwoorden op die vragen presenteren. Wat zijn je bronnen? Wat is het theoretisch kader? Is er recent wetenschappelijk (psychologisch) onderzoek gedaan naar dit onderwerp? Waren de conclusies verrassend?
Een goed artikelvoorstel (maximaal een pagina A4) omvat in ieder geval: onderwerp; werktitel, invalshoek en voorlopige conclusies; vorm (achtergrondverhaal, interview, reportage); bronnen (wetenschappelijke artikelen, recente boeken, te interviewen deskundigen); aanleiding (bijvoorbeeld: recent onderzoek, nieuwe trend); en als bijlage enkele eerder gepubliceerde artikelen, een beknopt CV met vermelding van andere media waar je voor schrijft.
Let op: voor nieuwe columns is in Psychologie Magazine geen plaats.
Als Belgische abonnee kun je contact opnemen met onze klantenservice in Nederland. Zij helpen je graag met je vraag, wijziging of opzegging. Het telefoonnummer waarop je ze kunt bereiken is +31 (0)85 029 31 88. Op werkdagen bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur.
Als je een abonnement wilt of als je iemand anders een abonnement cadeau wil geven, ga je naar de reguliere abonnementenpagina. Kies het juiste abonnement en klik bovenaan op ‘Woon je in België? Klik hier om dit abonnement te bestellen.’
Op de seal vind je het abonneenummer afgedrukt boven de adresgegevens. Je kunt jouw abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice via +31 (0)85 029 31 88. Bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur.
Je adres kun je wijzigen in je profiel. Ga naar psychologiemagazine.nl/inloggen en wijzig je adres onder het kopje Adresgegevens.
Woonachtig in België?
Stuur een e-mail naar klantenservice@psychologiemagazine.nl met jouw nieuwe adresgegevens of bel naar +31 (0)85 029 31 88.
Telefonisch kun je ons het snelst bereiken door te bellen naar: +31 (0)85 029 31 88 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur).
Of door een e-mail te sturen naar onze Klantenservice via klantenservice@psychologiemagazine.nl. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op je bericht.
Dat kan uiteraard, zo lang de voorraad strekt. Er wordt dan zo spoedig mogelijk een nummer nagezonden. Bel met onze Klantenservice via +31 (0)85 029 31 88 (op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 – 17.00 uur).
Je kunt je abonnement telefonisch opzeggen via onze klantenservice. Bel: +31 (0) 85 029 31 88 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur).
Een bestelling van producten uit de webshop met buitenlands afleveradres is telefonisch mogelijk of per e-mail. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@psychologiemagazine.nl of telefonisch via + 31 (0)85 029 31 88. Vermeld je e-mail, adresgegevens en de omschrijving en prijs van het artikel(en) dat je wilt bestellen. De betaling van je bestelling kan middels een automatische incasso van een Nederlandse rekening of via een nota plaatsvinden (levering vindt dan plaats nadat de betaling is verwerkt). De verzendkosten zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van je bestelling.
In de Psychologie Magazine webshop kun je op twee verschillende manieren een product bestellen: met een account of zonder.
Als je een account aanmaakt hoef je bij een volgende aankoop in de Psychologie Magazine webshop je gegevens niet nogmaals in te voeren.
Neem contact op met de klantenservice via +31 (0)85 029 31 88, om je bestelling na voltooiing van het aankoopproces alsnog te annuleren. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Afhankelijk van je bestelling kun je in de Psychologie Magazine webshop betalen via iDeal, met creditcard of eenmalige machtiging. Voor bestellingen en betalingen in het buitenland e-mail onze klantenservice via klantenservice@psychologiemagazine.nl.
Bij elk product in de Psychologie Magazine webshop wordt een indicatie van de levertijd afgegeven. Voor de daadwerkelijke levertijd zijn wij echter afhankelijk van de leverancier, de indicatie is dus geen garantie.
Wij doen uiteraard onze best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven.
Voor aflevering van een bestelling binnen Nederland worden mogelijk verzendkosten berekend. Dit kost €2.95. Voor bestelling vanuit het buitenland worden meerkosten in rekening gebracht afhankelijk van het afleveradres. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: +31 (0)85 029 31 88. Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens krijg je te zien wat er fout gaat. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, kan je contact opnemen met de Klantenservice: +31 (0)85 029 31 88. Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
Je kan in je account altijd persoonlijke gegevens wijzigen, met uitzondering van je e-mailadres, waarmee dit bevestigd dient te worden. Als je een bestelling aan het afronden bent, kan je bij het controleren van je bestelling het factuuradres en het bezorgadres wijzigen.
De prijzen in de advertenties van de Psychologie Magazine en in Psychologie Magazine dienen overeen te komen met de prijzen in de webshop van Psychologie Magazine. Als deze prijzen niet overeenkomen is er per abuis een verkeerde prijs geplaatst op één van de locaties. Houd echter wel rekening mee dat de prijzen in de advertentie in Psychologie Magazine, prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief mogelijke verzendkosten. Het verschil zou dus tot stand kunnen komen door de verzendkosten die uiteindelijk bij betaling gerekend worden.
Tevens behoudt de uitgever zich het recht voor de prijzen en tarieven te wijzigen. Gewijzigde prijzen en tarieven gelden vanaf het moment dat deze op de internetpagina worden vermeld.
Je gegevens in de Psychologie Magazine webshop zijn veilig. Voor Psychologie Magazine is veiligheid erg belangrijk en wij behandelen je gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. De online betaalmogelijkheden zijn beveiligd. De pagina’s zijn beschermd met SSL, waardoor je gegevens versleuteld worden verzonden en het onmogelijk is voor derden om je gegevens te zien.
Je creditcardgegevens, zoals het nummer en de vervaldatum, worden uiteraard niet opgeslagen. Bank- en/of creditcardgegevens (in geval van iDeal- en Creditcard-transacties) voer je niet in op onze site, maar op de eveneens beveiligde pagina’s van onze betalingspartner Buckaroo.
Bij elk product in de Psychologie Magazine webshop wordt een indicatie van de levertijd afgegeven. Voor de daadwerkelijke levertijd zijn wij echter afhankelijk van de leverancier, de indicatie is dus geen garantie. Een groot gedeelte van ons assortiment heeft een verwachte levertijd van 1 dag als je voor 22.00 uur bestelt.
De levertijden zoals aangegeven op internet zijn verwachte levertijden, gebaseerd op de voorraad en de levertijden van onze leveranciers. De meeste leveranciers zijn zeer nauwkeurig in hun levertijden, maar dat geldt helaas niet voor alle. In zo`n geval kan de verwachte levertijd van een bestelling ook verschillen van de daadwerkelijke levertijd. Wij doen uiteraard onze best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven. Wil je meer informatie over je specifieke bestelling? Neem dan contact op met onze Klantenservice: 085 0293188, op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
Indien er sprake is van bijvoorbeeld breuk, neem dan contact op met onze Klantenservice via +31 (0)85 029 3188. Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar, of e-mail klantenservice@psychologiemagazine.nl.
Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). Wij zenden je een nieuw exemplaar van het bestelde artikel. Als je geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, geef het aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij:
Montapacking
Ir. Hanlostraat 15
7547 RD Enschede
Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen worden na de ontbinding terugbetaald.
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij:
Montapacking
Ir. Hanlostraat 15
7547 RD Enschede
Vermeld duidelijk de reden van retourzending en al je contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen worden na de ontbinding terugbetaald.
De uitgever doet haar uiterste best om bestellingen op een snelle en correcte wijze te bezorgen. Indien je een klacht/vraag hebt, neem dan contact op met de Klantenservice via +31 (0)85 029 31 88. Op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur bereikbaar of stuur een e-mail: klantenservice@psychologiemagazine.nl
Je kunt je klacht ook schriftelijk zenden t.a.v.:
Psychologie Magazine
O.v.v. Webshop
Postbus 15979
1001 NL Amsterdam.
Het is ook mogelijk je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Voor alle overige vragen, opmerkingen en suggesties met betrekking tot de Psychologie Magazine webshop mag je contact opnemen met de Klantenservice van Psychologie Magazine.
Telefoon: +31 (0)85 029 31 88, op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
Voor al je overige vragen over de Psychologie Academy en online trainingen kun je op de website van de academy terecht. Helemaal onderaan staat de FAQ.
Als cursist heb je tot 1 jaar na aanvang toegang tot de online training.
Ga naar de inlogpagina en klik op “wachtwoord vergeten”.
Je komt dan op de pagina waar staat: Vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies over hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.