Adverteren

Psychologie Magazine heeft met haar vele merkextensies diverse mogelijkheden voor adverteerders. Adverteren kan zowel in ons magazine, als op onze site, in onze nieuwsbrief en op onze social media kanalen.

Het merk

Psychologie Magazine is een multimediaal merk dat lezers daadwerkelijk meer inzicht in zichzelf en in anderen geeft. Met zinvolle artikelen en verrassend concrete adviezen, gevat in een heldere lay-out, reikt Psychologie Magazine haar lezers de handvatten aan om het beste van hun leven te maken. Naast wetenschappelijk nieuws en inspirerende reportages brengt Psychologie Magazine ook interviews en persoonlijke tests. Op het drukbezochte psychologiemagazine.nl zijn de tests het meest geliefde onderdeel, en ook de Psychologie Academie leverde al 45.000 tevreden online cursisten af. Psychologie Magazine is een merk dat op alle platforms, in print en online, blijft werken aan haar rol als coachend medium.

Meer weten over Psychologie Magazine?

Meer weten over Psychologie Magazine, haar publiek, customer journey of samenwerkingsmogelijkheden? Bekijk de Psychologie Magazine mediakit 2024 voor meer informatie.

Sales

Neem contact op met de sales-afdeling van Roularta Media om alle mogelijkheden te bespreken.

E-mail: advertising@roularta.nl
Telefoon:  020 – 210 5459

Voorbeelden van online samenwerkingen

Lees ook deze artikelen

‘Houd me vast’: Zo doorbreek je jullie ruziepatronen 
Artikel

‘Houd me vast’: Zo doorbreek je jullie ruziepatronen 

Als er ruzie wordt gemaakt in een relatie, vallen mensen vaak terug op standaard stressreacties. Nynke Kiela-Siderius, als relatie...
Keuzes maken? Kijk eens opnieuw naar je waarden
Branded content

Keuzes maken? Kijk eens opnieuw naar je waarden

Sta je op een keerpunt in je leven? Laat je vooral niet leiden door anderen en emoties. Volgens experts kun je beter weer eens sti...
Column Irene Smit: Onbewuste vooroordelen
Artikel

Column Irene Smit: Onbewuste vooroordelen

Hoewel ik van nature een optimist ben, baart de tijd waarin we leven me behoorlijke zorgen. De polarisatie, de verharding, de mani...
Column Irene Smit: Onbewuste vooroordelen
Artikel

Column Irene Smit: Onbewuste vooroordelen

Hoewel ik van nature een optimist ben, baart de tijd waarin we leven me behoorlijke zorgen. De polarisatie, de verharding, de mani...
Hulp of hype: meer ontspanning dankzij een spijkermat?
Artikel

Hulp of hype: meer ontspanning dankzij een spijkermat?

Elke maand houden we een zelfhulphype tegen het licht en gaan we op zoek naar het wetenschappelijk bewijs. Dit keer: Journalist An...
De kunst van gezond leven
Artikel

De kunst van gezond leven

Het staat boven aan menig wensenlijstje: meer bewegen, minder snacken. Maar ingesleten patronen veranderen is niet makkelijk. Zo v...
Hoarding of verzamelwoede: waarom mensen zoveel spullen bewaren
Artikel

Hoarding of verzamelwoede: waarom mensen zoveel spullen bewaren

Met oude kranten kun je nog schoenen drogen, en van lege blikken bouw je een prachtig wijnrek. Dwangmatige verzamelaars zijn vrese...
Mini-samenleving: de warmte van een woongroep
Artikel

Mini-samenleving: de warmte van een woongroep

De mens is van oudsher een sociaal dier. Van prehistorische jagers-verzamelaars tot de middeleeuwse klooster- en dorpsgemeenschapp...
Goed ruziemaken in 3 stappen
Artikel

Goed ruziemaken in 3 stappen

Ruziemaken slecht voor je relatie? Nee hoor, het kan de verbondenheid zelfs versterken, zeggen de bekende relatie-experts Julie en...
Leven volgens je bioritme
Verhaal

Leven volgens je bioritme

Steeds meer studies bewijzen hoeveel het je oplevert om je dagelijkse pieken en dips te benutten. Wetenschapsjournalist Dennis Rij...
79609