Merken werken: waarom we zo gevoelig zijn voor bekende merken
Premium
Premium
- 2212 woorden
- leestijd 12 minuten
Artikel
1 februari 2009
(Laatste update: 8 december 2019)
Honderden logo’s flitsen dagelijks aan onze ogen voorbij. Fabrikanten weten dat ons brein er gevoelig voor is. Hoe neuromarketing ons tot kopen aanzet, vaak zonder dat we het in de gaten hebben.
Meer lezen over dit thema?
Deel dit artikel:
Geschreven door
Mark Mieras
Mark Mieras is natuurkundige en wetenschapsjournalist.
Meest gelezen
-
1.
21 kenmerken van een narcistArtikel
21 kenmerken van een narcist
Sommige mensen lijken fantastisch, maar vallen in de praktijk tegen. We hebben het over narcisten. E... -
2.
5 gouden regels voor omgaan met narcismeArtikel
5 gouden regels voor omgaan met narcisme
Charmant, welbespraakt en extravert: mensen met narcistische trekjes kunnen heel aantrekkelijk zijn.... -
3.
Gaslighting: zo herken je een gaslighterInterview
Gaslighting: zo herken je een gaslighter
Gebeurtenissen glashard ontkennen en gesprekken achteraf verdraaien waardoor de ander gaat twijfelen... -
4.
Het geheim van een levenslange goede relatie met je kindArtikel
Het geheim van een levenslange goede relatie met je kind
'Zorg maar dat je je eigen rommel hebt opgeruimd voordat je kinderen puber worden' - er zit zeker wa... - 5.