De vraag
Hoe kan ik die getrouwde man loslaten (2)
Beste Sylvia,
Ik schreef eerder de vraag ‘Hoe kan ik die getrouwde man loslaten?’
Hoe laat ik hem los? Ik weet niet hoe dat kan als je elkaar dagelijks op de werkvloer tegenkomt. Ik sta ingeschreven op een datingsite, maar dat heeft nog niks opgeleverd, zelfs geen leuke date. Ik word er wat moedeloos van, eerlijk gezegd.
Vriendelijke groet,
Carola

Het advies
Hallo Carola,
Je klinkt een beetje depressief. Ga naar een psycholoog, coach of huisarts om jezelf weer een beetje op te peppen. Of pak jezelf in je nekvel als je dat lukt en ga leven en maak het voor jezelf leuk. Ga niet zitten wachten, want niemand anders gaat dat voor je doen. Verwen jezelf en doe heel veel leuke dingen. Dan kom je vanzelf iemand tegen die echt goed bij je past. Het leven is veels te leuk om moedeloos te worden. Kijk naar wat je wel hebt en maak het vooral voor jezelf leuk. Kies voor je zelf!
Groetjes
Sylvia van der Spek
• Sylvia van der Spek is singlecoach, relatietherapeut en oprichtster van Relatieraadsel, een liefdesadviesbureau voor singles en stellen. Sylvia begeleidt singles die hobbels ervaren op het gebied van de liefde. Zij coacht, bemiddelt, organiseert activiteiten en geeft cursussen voor singles.
• Meer informatie kunt u vinden op www.relatieraadsel.nl