De vraag
Wat is een goede training tegen pesten voor docenten?
Kunt u een goede, effectieve training aanbevelen voor docenten?
Docenten zien dat een kind gepest wordt, willen het graag beschermen en tegelijkertijd weerbaarder maken maar durven vaak niet daadkrachtig op te treden uit angst de situatie te verergeren.
Hoop dat u antwoord kunt geven.

Het advies
Ik kan u de Kanjertraining aanbevelen. Met deze training leren docenten op uitstekende manier om te gaan met conflicten. De school kan op basis van de adviezen die worden gegeven beleid maken dat zich richt op conflictbeheersing.
De leerkrachten leren uit liefde voor het kind duidelijk en daadkrachtig op te treden. De Kanjertraining is preventief en curatief in te zetten. Bestemd voor de leeftijdsgroepen 4 tot en met 14 jaar. De Kanjertraining is te vinden in het onderwijs, in de particuliere jeugdzorg en in de sport. Voor meer informatie: www.kanjertraining.nl