De vraag
Ik val niet op verlegen mannen
Ik heb heel veel internetdates gehad. De meeste mannen zijn nerveus en verlegen en daar val ik niet op. De meer zelfverzekerde types vinden mij weer niet leuk genoeg voor een relatie. Ik hoor vaak dat ik te lief ben en te veel mijn best doe om de perfecte vriendin te zijn…

Het advies
Ik ken maar weinig mannen die niet nerveus naar een eerste date gaat. Het blijft altijd spannend zo’n eerste ontmoeting. Als je niet zenuwachtig bent, ben je heel zelfverzekerd of onverschillig. En dat zijn vaak niet de leukste mannen. Spreek nog een tweede keer af als je niet positief en ook niet heel erg negatief over hem denkt. Misschien is hij de tweede keer dat jullie afspreken veel minder nerveus. Geef hem de tijd om zich meer op zijn gemak te laten voelen.
Aan de andere kant val je misschien wel op deze zelfverzekerde types omdat jij dat zelf graag ook wilt zijn. Dat je dat van hen wilt leren. Je zelfverzekerd voelen zit in jou zelf en niet bij de ander. Je hoeft niet je best te doen, je hoeft alleen maar jezelf te zijn.
Doe alleen je best voor diegene die ook zijn best voor jou doet. Die kan het waarderen dat jij de perfecte vriendin wil zijn.