De vraag
Wat zegt mijn speelgedrag over mijn kerntalenten?
Ik speelde vroeger echt nooit met poppen. Wel leuk vond ik beren, kraaltjes, toneelspelen, verkleden, in bomen klimmen, spelletjes met een competitie element, legpuzzels en tekenen. Kunt u op basis hiervan iets zeggen over mijn kerntalenten?

Het advies
U bent lang niet de enige vrouw die als kind niet met poppen speelde. Ik deed dit bijvoorbeeld ook niet, laat me u dus maar meteen gerust stellen.
Vragenlijst sterke Kerntalenten
De spelletjes die u wel graag deed / het speelgoed waarmee u wel speelde, kunt u allemaal terugvinden in de vragenlijst Ken je sterke Kerntalenten.
Om even een tipje van de sluier te lichten:
• u bent zeker ondernemend ingesteld (autonomie en initiatief nemen vindt u leuk en u heeft regelmatig behoorlijke uitdagingen nodig);
• u kunt zich vlot aan anderen aanpassen;
• u ordent graag;
• u vindt het leuk om out of the box te denken en een mooi, tastbaar resultaat neer te zetten.
Doe zeker de test via de site. Het is belangrijk dat u een ‘lijstje’ heeft van uw sterke kerntalenten: ze zijn de sleutel tot een bij u passende keuze, die u op de langere termijn gelukkig zal maken.
Lees ook dit artikel, waarin de Amerikaanse psychiater en speelexpert Stuart Brown vertelt waarom spelen zo belangrijk is en hoe je meer speelsheid terug kunt brengen in je leven