De vraag
Wat doe ik met dit onverwerkt verdriet?
Dag Ursela,
Wat kun je doen wanneer je de pijn van een verbroken relatie na 2½ jaar nog steeds voelt en de hevigheid van de pijn niet minder wordt? Is hier een therapie voor? Ik heb namelijk de indruk dat het een oude pijn is die opnieuw naar boven is gekomen en niets meer met de verbroken relatie te maken heeft.
groet, Marijke

Het advies
Beste Marijke,
Heel goed dat je verder kijkt dan je huidige pijn. En nog beter dat je in actie wilt komen. Want je doet er zeker goed aan jouw leed te verzachten. Daarvoor kun je beginnen met een gesprek met je huisarts. Hij/zij zal je na een evaluatie zeker op de mogelijkheid van een geschikte therapie kunnen wijzen.
Marijke, ik hoop van harte dat je al je oude verdriet achter je weet te laten en dat je met een schone lei een schone toekomst tegemoet kunt gaan.
Hartelijke groet,
Ursela van Stekelenburg
www.cleverwise.com