Spelvoorwaarden winacties Psychologie Magazine

  1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de winacties van Psychologie Magazine. (hierna: ‘de actie’), een uitgave van B.V. Weekbladpers, onderdeel van WPG Uitgevers BV, hierna ook te noemen ‘Psychologie Magazine’. Deze actie wordt georganiseerd in samenwerking met diverse partners.
  2. Door deelname aan de actie verklaren de deelnemers deze actievoorwaarden te hebben gelezen en akkoord te gaan met deze actievoorwaarden.
  3. Deelname staat open voor inwoners van Nederland en België. Deelname is uitgesloten voor personen onder de 18 jaar, alsmede voor medewerkers van B.V. Weekbladpers, WPG Uitgevers BV en alle andere bij de totstandkoming van deze actie betrokken partners.
  4. Deelname vindt plaats op de daarvoor door Psychologie Magazine aangegeven wijze.
    1. De deelnemer kan zich op psychologiemagazine.nl/win inschrijven voor de prijzen. Per prijs kan de deelnemer zich eenmaal inschrijven. Het is de deelnemer toegestaan om zich op meerdere prijzen in te schrijven. Ook dient de deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden middels een opt-in.
    2. Het inschrijven vindt plaats op een achterliggende pagina. Op deze pagina treft de deelnemer een formulier waarop de deelnemer zijn/haar NAW-gegevens verplicht in dient te vullen.
    3. Deelnemers die een prijs hebben gewonnen ontvangen hierover bericht per e-mail.
  5. Alle informatie over de Actie alsmede deze actievoorwaarden zijn te vinden op psychologiemagazine.nl/win.
  6. In geval van fraude of onrechtmatige beïnvloeding van de Actie behoudt Psychologie Magazine zich het recht voor om deelnemers uit te sluiten, niet tot het uitkeren van prijzen over te gaan of het recht op een prijs te laten vervallen.
  7. Wij maken u er op attent dat de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens zoals naam, (e-mail)adres en telefoonnummers worden opgenomen in het gegevensbestand van WPG Uitgevers BV. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de Actie en de uitreiking van de eventuele prijzen. Uw gegevens kunnen worden gebruikt om u op de hoogte te houden van interessante informatie en aanbiedingen van producten en diensten van WPG Uitgevers of haar dochterondernemingen. Indien u geen prijs stelt op deze informatie, kunt u dit per e-mail melden bij abonnement@weekbladpers.nl of schriftelijk bij onze klantenservice, Postbus 960, 1000 AZ Amsterdam. Voor meer informatie verwijzen wij naar psychologiemagazine.nl/algemene-voorwaarden.
  8. Psychologie Magazine heeft te allen tijde het recht de inhoud van de Actie en/of de prijzen aan te passen en om deze voorwaarden aan te passen. In geval van een wijziging wordt een nieuwe versie van de voorwaarden zo spoedig mogelijk op de website geplaatst.
  9. Indien bij deelname onvolledige en/of onjuiste (persoons)gegevens worden opgegeven, heeft Psychologie Magazine het recht de deelnemer van verdere deelname uit te sluiten en kan worden besloten het recht op de te winnen prijs te laten vervallen.
  10. De prijswinnaars worden persoonlijk per email bericht. Psychologie Magazine stuurt de NAW-gegevens van prijswinnaars naar de betreffende partner. Deze partner neemt vervolgens contact op met de prijswinnaar over de gewonnen prijs. Door deelname aan de Actie gaat de deelnemer ermee akkoord om mee te werken aan eventuele promotionele activiteiten in verband met de Actie.
  11. Psychologie Magazine heeft het recht om de winnaars met initialen, achternaam en woonplaats op de website van Psychologie Magazine bekend te maken.
  12. De eventueel verschuldigde kansspelbelasting komt voor rekening van Psychologie Magazine.
  13. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De prijzen kunnen niet worden ingewisseld voor contanten of voor een andere prijs en zijn niet overdraagbaar aan derden.
  14. Psychologie Magazine is niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, die op enigerlei wijze voortvloeit uit of samenhangt met (deelname aan) deze actie.
    Psychologie Magazine is ook niet aansprakelijk voor opgave door een deelnemer van verkeerde gegevens, voor eventueel verloren gegane inzendingen en/of voor storingen in het netwerk, hardware of software die resulteren in beperkte, vertraagde of verloren gegane gegevens van deelnemers.
  15. Alle intellectuele eigendom op de inhoud van deze site, waaronder alle teksten, afbeeldingen, lay-out, software of overige informatie, komen toe aan Psychologie Magazine.
  16. Deze actie wordt in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen 2014 georganiseerd door B.V. Weekbladpers, Wibautstraat 133 te Amsterdam. Op deze voorwaarden en de Actie is Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen in verband met deze actie zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Amsterdam.

Vragen over deze Actie kunnen worden gesteld aan Psychologie Magazine via de Klantenservice telefoon 020 551 87 18 of per mail via psychologie.abonnement@weekbladpers.nl

Klachten over deze actie kunnen gericht worden aan Psychologie Magazine (zie gegevens hierboven) of aan Kansspelautoriteit.

Dit vind je misschien ook interessant

Column

Column Sterre van Leer: Avondwandeling

Opa buurman liep elke avond een ommetje. Een stukje op en neer over de weg die door de locals met en...
Lees verder
Column

Column Sterre van Leer: Avondwandeling

Opa buurman liep elke avond een ommetje. Een stukje op en neer over de weg die door de locals met en...
Lees verder
Branded content

‘Schoonheid is uitstralen dat je gelukkig bent’

De natuur heeft ons geprogrammeerd om naar mooie dingen te kijken, zegt psychologe Nancy Etcoff. Maa...
Lees verder
Branded content

‘Schoonheid is uitstralen dat je gelukkig bent’

De natuur heeft ons geprogrammeerd om naar mooie dingen te kijken, zegt psychologe Nancy Etcoff. Maa...
Lees verder
Artikel

Wat geeft het leven zin?

Dé zin van hét leven is nog altijd niet ontdekt. Maar wat aan ieders bestaan persoonlijk betekenis...
Lees verder
Artikel

Wat geeft het leven zin?

Dé zin van hét leven is nog altijd niet ontdekt. Maar wat aan ieders bestaan persoonlijk betekenis...
Lees verder
Verhaal

Wat kan ik? Wat wil ik?

Dat je ergens goed in bent, wil nog niet zeggen dat je er ook gelukkig van wordt. Volgens onderzoeke...
Lees verder
Artikel

Vertragen: zo doe je dat

Wat gebeurt er als je wat vaker op de stopknop drukt en het drukke leven van een afstandje bekijkt? ...
Lees verder
Kort

Zo geniet je meer van seks

Je bent aan het vrijen maar ligt intussen te bedenken dat je vroeg op moet of welke boodschappen je ...
Lees verder
Artikel

Waarom iedereen een offline hobby nodig heeft

Het is verleidelijk om vrije uren door te brengen met getuur op een of ander scherm. Maar een tikje ...
Lees verder
Artikel

Win het boek Hoogsensitieve personen van Elaine Aron

Hoogsensitieve personen bevat heldere tips en adviezen voor het omgaan met hoogsensitiviteit, hoe va...
Lees verder
Artikel

Wat geeft het leven zin?

Dé zin van hét leven is nog altijd niet ontdekt. Maar wat aan ieders bestaan persoonlijk betekenis...
Lees verder
17121