Marije van der Star

Manager Partnerships en Innovatie

Marije van der Star

De koningin van de post-its? Dat ben ik. Sluit je met mij op in een kamer en de muren zijn aan het einde van de dag behangen met ideeën, het liefst in verschillende kleuren. Ik faciliteer bij Psychologie Magazine vernieuwing en innovatie.

Ergens, een jaar of tien, twaald geleden, rolde ik via een stage de digitale media in. Stom, vonden mijn jaargenoten toen. Want online, dat is toch ondergeschikt aan tijdschriften en televisie? Ik vond het juist fascinerend.  Ik mocht namelijk alleen maar nieuwe dingen verzinnen en proberen en aan anderen laten zien hoe we 'de nieuwe dingen' moesten aanpakken.  Zo ontwikkelde ik een app voor de iPhone 3, terwijl ik zelf nog niet eens aan de smartphone was. Ook speelde ik met het verweven van sociale media met het script van een televisieprogramma. Inmiddels is de wereld natuurlijk compleet omgedraaid en is vrijwel iedereen gefascineerd door vernieuwing. Ik werkte de afgelopen jaren onder andere bij Man bijt hond, Willem Wever en Quest. Bij Psychologie Magazine is het mijn taak om nieuwe, innovatieve platformen en concepten neer te zetten en bijzondere partnerships aan te gaan. Wil je samenwerken? Neem dan gerust contact met me op!

Artikelen van Marije van der Star