MUSICAL PROGRAM

  • Lex Empress
  • Franca
  • Mimi Love
  • DJ Isis & Mozes

& more to be announced soon

Ga in 21 dagen aan de slag met nieuwe gewoontes die je elke dag meer focus, ontspanning en tevredenheid met jezelf opleveren. In deze speciale insta-training krijg je krachtige en praktische inzichten uit de psychologie, die je drukke dagelijkse leven een stuk fijner maken. We starten op 14 september 2020. 

Selfcare tegen stress

Selfcare tegen stress

Dit kun je verwachten:


Dagelijks nieuwe instagram-posts en stories vol wetenschappelijk bewezen selfcare-technieken.

Uitleg via videotalks van GZ-psycholoog en mindfulness-trainer Marije Feenstra.

 21 praktische oefeningen verdeeld over 3 verschillende thema's:  meer rust en focus (week 1), luister naar je lijf (week 2) en blijer met jezelf (week 3).






Krachtige yoga- en ademhalings-oefeningen, ontwikkeld in samenwerking met Yoga Magazine. 

Na afloop van de training een maand lang toegang tot onze besloten instagram-account, waar je je successen met anderen kunt delen en de support krijgt die je nodig hebt.

Een selfcare-kalender (in PDF-vorm)







Een dagelijks ritme met minder stress en meer ontspanning creëer je het snelst met kleine stapjes die nieuwe gewoontes worden en die passen bij je dagelijkse routine. Daarom volg je de stories, video's en posts van de selfcare tegen stress training via je eigen Instagramfeed. Zo dagen we je uit om je dagelijkse instamomentje in jouw voordeel te laten werken.

Je krijgt 21 dagen lang posts en stories waar je zelf mee aan de slag kunt. Daarnaast maak je onderdeel uit van een besloten community, waar je zo aanwezig bent als je zelf wilt. Wij staan in ieder geval voor je klaar: als je vragen hebt, een digitale schop onder je kont, óf juist een bemoedigende high five nodig hebt.





Wat de training 

je oplevert

Na het volgen van deze training heb je slimme routines ontwikkeld waarmee het je lukt om:

Dit kun je verwachten:

Wat de training je oplevert

FAQ

Wat is belangrijk om te weten?

  • Wanneer start de training? De training start op maandag 14 september. 
  • Wat als ik geen instagram-account heb? Geen probleem. 2 weken voordat we van start gaan sturen we je een e-mail waarin we je uitleggen hoe je een account aanmaakt en toegang krijgt tot de besloten community.
  • Hoelang duurt de training? De training duurt 21 dagen. Tijdens de training ontvang je de video's, tips en oefeningen in je eigen Instagramfeed. 
  • Hoelang heb ik toegang tot alle informatie? Na afloop van de training heb je nog een maand lang toegang tot alle video's, posts en oefeningen.
  • Waar kan ik terecht met vragen? Mail ons op instagram@psychologiemagazine.nl. Je krijgt binnen 24 uur een reactie. 
Meld je aan

____________________________________

Meld je aanSchrijf je nu in

________________________________________________________________________

Dagelijks nieuwe instagram-posts en stories vol wetenschappelijk bewezen selfcare-technieken.

Uitleg via videotalks van GZ-psycholoog en mindfulness-trainer Marije Feenstra.

 21 praktische oefeningen verdeeld over 3 verschillende thema's:  meer rust en focus (week 1), luister naar je lijf (week 2) en blijer met jezelf (week 3). 

Krachtige yoga- en ademhalings-oefeningen, ontwikkeld in samenwerking met Yoga Magazine. 

Een maand lang toegang tot onze besloten instagram-account, waar je je successen met anderen kunt delen en de support krijgt die je nodig hebt.

Een selfcare-kalender (in PDF-vorm)

39,-

Introductieprijs

Ja, dit wil ik

39,-

Introductieprijs

Instagram-training

Marije Feenstra is GZ-psycholoog en mindfulnesstrainer. Ze helpt jou tijdens deze selfcare tegen stress training met videotalks en oefeningen die zorgen voor meer ontspanning en een blijer gevoel over jezelf.  Ze legt daarbij telkens uit hoe de theorie in elkaar zit en hoe je een oefening voor je kunt laten werken. Op die manier kun je direct concrete stappen maken naar een minder gestresst en fijner leven. In het dagelijks leven helpt Marije mensen in haar eigen praktijk Feelgood Psychology om weer lekker in hun vel te zitten. Dit doet ze op een wetenschappelijke basis, met aandacht voor hoofd én lijf en met een positieve insteek.  





Met body- en mind expert Marije Feenstra

Ontwikkel slimme routines voor meer rust in je hoofd én lijf

Schrijf je nu in

Je over het algemeen meer ontspannen te voelen  

Te luisteren naar wat je lijf écht nodig heeft

Je beter te focussen, door je energie slimmer te verdelen over de dag 

Met een tevreden gevoel op te houden bij 'goed genoeg'

Minder te pleasen - en meer te doen van dat wat joú blij maakt

Jezelf minder te vergelijken met ideaalplaatjes

Met body- en mind expert Marije Feenstra

Illustratie: Liza Rusalskaya

Krachtige yoga van docente Nathalie Ho-Kang-You

Nathalie Ho-Kang-You is yogadocente en voormalig professioneel danseres. Met haar achtergrond weet ze als geen ander hoe belangrijk het is om te luisteren naar wat je lijf je te vertellen heeft. In haar lessen focust ze zich  onder andere op bewustzijn, ademhaling en het leren loslaten van stress.






Selfcare via Instagram