De vraag
Waarom vind ik zijn tweelingbroer niet even knap?
Ik vraag me af hoe het komt dat ik me zeer aangetrokken voel tot mijn partner, maar niet tot zijn eeneiige tweelingbroer. Zou dat iets met karaktertrekken te maken kunnen hebben?

Het advies
Jolet Plomp
Psychologie
Hoeveel ze lichamelijk ook op elkaar lijken, eeneiige tweelingen zijn niet in alle opzichten hetzelfde. Hun persoonlijkheid kan sterk verschillen. Dat komt vaak naar voren in de manier waarop ze omgaan met relaties. Zo kan de een tevreden zijn in een monogaam huwelijk terwijl de ander beter gedijt als vrijgezel. Het is dus begrijpelijk dat u niet op beide broers verliefd bent geworden. Gelukkig maar.
Dit vind je misschien ook interessant
Kort
Wanneer ben je aantrekkelijk?
Acteur Johnny Depp werd vorig jaar door het tijdschrift People uitgeroepen tot de sexiest man alive....
Lees verder
Branded content
6 onmisbare tips voor een gezond lang leven
Goed eten en genoeg bewegen, iedereen weet dat je daarmee gezond oud kan worden. Maar welke stappen ...
Lees verder
Artikel
Versterk de band met je kind
Wie goed wil omgaan met de angsten en onzekerheden van zijn kind, moet eerst die van zichzelf opruim...
Lees verder
Artikel
De andere kant van het tweeling-zijn
Lees verder
Artikel
Identieke tweelingen, identieke voorkeuren?
Lees verder
Artikel
Verboden gevoelens
Lees verder
Column
Column: Tweelingzusjes – zo verschillend
Lees verder
Artikel
Waarom val ik op mannen met blonde krullen?
Lees verder
Advies
Ik voel me seksueel aangetrokken tot een ander type
Lees verder