De vraag
Waarom vind ik zijn tweelingbroer niet even aantrekkelijk?
Ik vraag me af hoe het komt dat ik me zeer aangetrokken voel tot mijn partner, maar niet tot zijn eeneiige tweelingbroer. Zou dat iets met karaktertrekken te maken kunnen hebben?

Het advies
Jolet Plomp
Psychologie
Hoeveel ze lichamelijk ook op elkaar lijken, eeneiige tweelingen zijn niet in alle opzichten hetzelfde. Hun persoonlijkheid kan sterk verschillen. Dat komt vaak naar voren in de manier waarop ze omgaan met relaties. Zo kan de een tevreden zijn in een monogaam huwelijk terwijl de ander beter gedijt als vrijgezel. Het is dus begrijpelijk dat u niet op beide broers verliefd bent geworden. Gelukkig maar.
Dit vind je misschien ook interessant
Advies
Ik voel me seksueel aangetrokken tot een ander type
Lees verder
Branded content
6 onmisbare tips voor een gezond lang leven
Goed eten en genoeg bewegen, iedereen weet dat je daarmee gezond oud kan worden. Maar welke stappen ...
Lees verder
Artikel
Deze week in ‘De Psycho Show’
Sophie Hilbrand en Filemon Wesselink presenteren vanaf september samen 'De Psycho Show'. In dit spli...
Lees verder
Advies
Ik vind mijn man niet meer zo aantrekkelijk
Lees verder
Artikel
Verboden gevoelens
Lees verder
Artikel
Het klikt – maar waarom?
Lees verder
Kort
Mannen vallen op dikke billen
Lees verder
Column
Column: Tweelingzusjes – zo verschillend
Lees verder
Artikel
‘Ineens hadden we allebei een tweelingbroer’
Lees verder