De vraag
Ik kom geen leuke mannen tegen
Ik kom helemaal geen (leuke) mannen tegen. Niet op mijn werk, niet in het Concertgebouw, niet op straat. Een enkele keer zie ik een leuke man, maar die blijkt al bezet te zijn. Ik ben inmiddels 53 jaar en heb nog nooit een (serieuze) relatie gehad. Ik zal ongetwijfeld iets fout doen.

Het advies
Sylvia van der Spek
Singles
Je schrijft dat je nooit een serieuze relatie bent aangegaan. Kan het zijn dat je te hoge eisen stelt? Of zijn jouw wensen niet realiseerbaar? Ik geef de cursus ‘Ik kom mijn ideale partner niet tegen. Zijn mijn wensen wel realistisch!’ Tijdens deze cursus komen veel vrouwen er achter dat ze niet te veel wensen, maar eigenlijk helemaal niet weten wat ze wensen. Als je niet weet wat je zoekt, dan ontdek je hem natuurlijk ook niet. Dus al die leuke mannen die jou wel leuk vinden loop je dan voorbij. Dus kijk eens of jij die ideale man kunt omschrijven! Hoe lang wordt je wensenlijstje dan?
Training
Van single
naar samen
• Leer wat je valkuilen zijn in de liefde
• Ontdek welk relatietype je bent
• Kom erachter wat voor partner bij je past
bekijk de training
Nu maar
€ 75,-
Dit vind je misschien ook interessant
Advies
Ik ben bij mijn man te meegaand
Lees verder
Advies
Ik ben bij mijn man te meegaand
Lees verder
Branded content
Wat maakt jou een mooi mens?
Bij anderen weten we al snel wat hen mooi en bijzonder maakt, terwijl we op onszelf vaak ongenadig k...
Lees verder
Branded content
Wat maakt jou een mooi mens?
Lees verder
Artikel
Waarom rust nemen belangrijk is – júíst in drukke ti...
Hoe drukker we het hebben, hoe minder rust we onszelf gunnen. Toch is een time-out cruciaal als we s...
Lees verder
Artikel
Waarom rust nemen belangrijk is – júíst in drukke ti...
Lees verder
Artikel
Scheiden maakt niet altijd gelukkiger. Hoe ga je toch samen ...
Wanneer je weinig heil meer ziet in je relatie lijkt scheiden een logisch vervolg. Toch is bij elkaa...
Lees verder
Advies
Ga ik door met deze relatie?
Lees verder
Kort
Aanraking maakt vrouwen gewillig
Wil je een vrouw versieren, raak haar dan aan. Franse onderzoekers testten het effect van aanraking ...
Lees verder
Column
Bij de relatiepsycholoog: Ingo zit in een midlifecrisis
De kinderen zijn volwassen, binnenkort zal ook de jongste wel uit huis gaan. Ze hebben een boerderij...
Lees verder
Artikel
Waarom val ik op de verkeerde man?
Waarom val je steeds op foute mannen? Je partnerkeuze wordt bepaald door de manier waarop je ouders ...
Lees verder
Artikel
V. (38), schizofr., zkt ­maatje, stoorn. onbel.
In het online datingcircuit kun je maar beter verzwijgen dat je depressief bent, of schizofreen. Op ...
Lees verder
5854