Online training

Goed zoals je bent

Met boek van Brené Brown

Met deze online training leer je om jezelf te accepteren zoals je bent, mét al je imperfecties. Met gratis boek van Brené Brown.

Dit leer je

Laat je perfectionisme los

  • Leer jezelf accepteren, ook je minder leuke kanten
  • Beter omgaan met situaties waarin je je kwetsbaar voelt
  • Goed voor jezelf zorgen en gezonde grenzen stellen
  • Jezelf zien en écht verbinding maken
  • Je minder te laten leiden door verwachtingen
  • Gratis: De moed van imperfectie van Brené Brown
Een online training volgen

Zo werkt het

Werk aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt
In je eigen tempo
Werk aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt
Wij werken met de beste psychologen, therapeuten en wetenschappers
Met de beste experts
Wij werken met de beste psychologen, therapeuten en wetenschappers
Je kunt de training overal volgen: op je tablet, mobiel of desktop
Werkt op al je apparaten
Je kunt de training overal volgen: op je tablet, mobiel of desktop
Je volgt de training in een veilige besloten leeromgeving
Interactieve online omgeving
Je volgt de training in een veilige besloten leeromgeving
Ruim 44.000 mensen gingen je voor
In goed gezelschap
Ruim 44.000 mensen gingen je voor
Voor meer zelfinzicht en om je voortgang bij te houden
Inclusief dagboek-app
Voor meer zelfinzicht en om je voortgang bij te houden
Marjon Bohré
Maak kennis met de expert

Onder leiding van Marjon Bohré

Deze training is ontwikkeld met psycholoog en zelfacceptatie-expert Marjon Bohré. Ze is o.a. getraind door de Amerikaanse hoogleraar, onderzoeker en bestseller auteur Brené Brown, die boeken schreef over kwetsbaarheid en imperfectie.
14 gevarieerde sessies

Inhoud van deze online training

1
Accepteer jij jezelf?

In deze eerste sessie krijg je alles aangereikt om de training tot een succes te maken en onderzoek je hoe lastig je het vindt om jezelf te accepteren zoals je bent. Ook maak je kennis met de expert die je tijdens deze training zal begeleiden, psycholoog Marjon Bohré.

2
Verbind je met anderen

Kun jij jezelf zijn in de relatie met je partner, collega’s of vrienden? Lukt het je om hulp te vragen? En: van welke mensen krijg je energie? In deze sessie neem je je relaties onder de loep.

3
Verbind je met jezelf

In deze sessie leer je jezelf beter kennen. Wat zijn je sterke punten, volgens jezelf en volgens anderen? Waar krijg je energie van?

4
Wanneer laat je jezelf in de steek?

Op het werk, bij onze (schoon)ouders, zelfs onder vrienden wringen we ons soms in allerlei bochten om geaccepteerd te wordenWaarom doen we dat eigenlijk?

5
Kwetsbaarheid

Een van de dingen die ons weerhoudt van zelfacceptatie, is kwetsbaarheid. In deze sessie leggen we uit hoe die twee met elkaar in verband staan.

6
Hoe bescherm je jezelf?

In de vorige sessie heb je ontdekt dat we kwetsbaarheid ongemakkelijk vinden en die liever niet voelen. We proberen onszelf tegen dat ongemakkelijke gevoel te beschermen. In deze sessie ga je onderzoeken hoe je dat doet.

7
Perfectionisme

Is het sinds de vorige sessie al gelukt om je kwetsbaarheid te delen met iemand? Hoe was dat voor je? Je bent al aardig op weg naar zelfacceptatie. In deze sessie gaan we het hebben over perfectionisme.

8
Ideaalplaatjes

Hoe is het gegaan met het loslaten van perfectionisme? Heb je kunnen ontdekken op welke gebieden die neiging hebt? In deze sessie gaan we aan de slag met een andere belemmering om jezelf te accepteren: ideaalbeelden en perfecte plaatjes.

9
Weten wat je belangrijk vindt

In deze sessie keren we terug naar het thema verbinding met jezelf. Je leert praktische vaardigheden om die verbinding steeds terug te vinden en sterker te maken.

10
Voor jezelf kiezen

Leven naar je waarden valt niet altijd mee. Oude gewoonten zijn hardnekkig en we worden vaak ingehaald door de drukte van de dag. Bovendien is er moed nodig om voor je eigen waarden te blijven staan. Daarom in deze sessie een aantal praktische vaardigheden die je kunt gebruiken om je leven meer in te richten naar je waarden.

11
Omgaan met emoties

Schaamte, schuldgevoel, woede: niet alle emoties zijn positief en daarom proberen we ze vaak onder controle te houden. Alsof ze er niet zijn. Maar emoties horen bij ons. Ze accepteren is dus nodig als je jezelf helemaal wilt accepteren. Deze sessie gaat over hoe je met lastige emoties kunt omgaan

12
Grenzen stellen

Hoe zorg je goed voor jezelf in de relatie met een ander? Daarover gaat deze sessie. Je leert wat voor jou gezonde grenzen zijn, hoe je anderen helder en vriendelijk kunt laten weten waar je grenzen liggen en wat je kunt doen als ze er tóch overheen gaan.

13
Empathie en (zelf)compassie

Hoe kun je verbinding maken met de ander, zonder jezelf te verliezen? In deze sessie gaan we daar dieper op in. Ook leer je hoe (zelf)compassie kan helpen in het zorgen voor jezelf en voor anderen.

14
Afsluiting

Vandaag rond je deze training over zelfacceptatie af. In deze laatste sessie kijken we nog eens naar alle lessen die we hebben geleerd. En we kijken vooruit naar hoe je alles wat je hebt geleerd kunt vasthouden en blijven toepassen in je dagelijkse leven.

Wat past het beste bij je?

Direct inschrijven

Meest gekozen

Dit vind je misschien ook interessant

Training

Rust in je hoofd

Leg het kritische stemmetje in je hoofd het zwijgen op voor meer rust!

Lees verder
Training

In 3 stappen naar je droombaan

Leer wat je passie is en wat je kwaliteiten zijn en zet de eerste stap naar je droombaan!

Lees verder
Training

Hoogsensitiviteit als kracht

Maak van je kwetsbaarheid je kracht en kom als hoogsensitief persoon tot bloei.

Lees verder