Online training

Beter slapen

+ Gratis masterclass!

Alles al geprobeerd en lig je nog steeds wakker? Met deze bewezen aanpak verbeter je je slaappatroon en krijg je weer genoeg energie.

Dit leer je

Vind je natuurlijke slaappatroon terug

  • Ontdek wat triggers zijn voor je slaapprobleem
  • Onderzoek wat je slaap verstoort en hoe je reageert
  • Inventariseer wat natuurlijk slapen in de weg staat
  • Met meditaties tegen piekergedachten
  • Je leert weer voluit te leven en te genieten
Een online training volgen

Zo werkt het

Werk aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt
In je eigen tempo
Werk aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt
Wij werken met de beste psychologen, therapeuten en wetenschappers
Met de beste experts
Wij werken met de beste psychologen, therapeuten en wetenschappers
Je kunt de training overal volgen: op je tablet, mobiel of desktop
Werkt op al je apparaten
Je kunt de training overal volgen: op je tablet, mobiel of desktop
Je volgt de training in een veilige besloten leeromgeving
Interactieve online omgeving
Je volgt de training in een veilige besloten leeromgeving
Ruim 44.000 mensen gingen je voor
In goed gezelschap
Ruim 44.000 mensen gingen je voor
Voor meer zelfinzicht en om je voortgang bij te houden
Inclusief dagboek-app
Voor meer zelfinzicht en om je voortgang bij te houden

Kon ik maar zo slapen als dat laatste uurtje voor de wekker gaat, dacht ik vaak na weer zo’n beroerde nacht. Nu snap ik waarom het nét dat laatste uur wél lukt.

Hesther (49)

Op een gegeven moment deed ik nooit meer iets leuks voor mezelf. Dankzij deze training sta ik niet alleen fit op, maar leef ik ook weer!

Maaike (31)

Professionele aanpak mét gevoel voor humor. Deze training levert inzichten op en vaardigheden om anders om te gaan met gedachten, gevoelens én gedrag.

Loes (55)
Irma Leijten
Maak kennis met de expert

Onder leiding van Irma Leijten

Als trainer en coach heeft Irma inmiddels al heel wat mensen begeleid. Gaandeweg raakte ze gefascineerd door het fenomeen slaap. Door haar opleiding aan de Sleepschool in Londen, mindfulness en het ACT-model heeft ze verrassende inzichten gekregen in slapen en de oorzaken van slapeloosheid. Met die inzichten wil ze iedereen met slaapproblemen naar een betere slaap en daarmee een waardevoller leven begeleiden.
15 gevarieerde sessies

Inhoud van deze online training

1
Waar sta je nu?

In de eerste les krijg je uitleg over de aanpak, je test jezelf, en je krijgt tips die je helpen om een succes te maken van je training.

2
Meer inzicht in je slaapprobleem

Je gaat na wat je nu al doet aan je slaapprobleem en wat daar precies het effect van is.

3
Hoe wil je verder?

Vechten tegen slapeloosheid heeft een averechts effect. Je krijgt meer inzicht in je eigen slaapprobleem, zo weet je waar je valkuilen liggen.

4
Iets nieuws proberen

Je leert je slaapprobleem los te laten en te accepteren. Je maakt kennis met mindfulness en gaat zo hiermee aan de slag.

5
Meer mindful worden

Mindfulness verwerk je in je dagelijks leven, hiervoor doe je regelmatig oefeningen en houd je je ervaringen bij in je dagboek.

6
Leren loslaten

Als je ’s nachts wakker ligt, hoe laat je dan die vervelende gedachtes los? In deze sessie leer je dit.

7
Spelen met je gedachten

Om de relatie met je gedachten meer ontspannen te maken ga je hiermee ‘spelen’. Zo wordt het ‘veiliger’ voor je brein en krijgt je slaapvermogen meer kans.

8
Van verwelkomen naar benoemen

Je gaat kritisch kijken naar je eigen gedachten. Zo ontdek je wat je allemaal ‘moet’ van jezelf. Kun je hiervan loskomen?

9
Ontspanning bereiken

Emoties zijn er toch al, of ze nu aangenaam zijn of niet. Door er gewoon ‘mee te zijn’, kom je dichtbij je natuurlijke slaap.

10
Bouw aan een beter slaapritme

Je kijkt kritisch naar je eigen slaapritme. Wat zou je willen verbeteren? Hiermee ga je aan de slag.

11
Doen als een normale slaper

Je vergelijkt je eigen gedrag met dat van een normale slaper. Waar zitten de verschillen? Op basis hiervan maak je nieuwe voornemens.

12
Wat heb je al bereikt?

Hoe gaat het met je goede voornemens? Ontdek waar je staat en wat je verder zou willen verbeteren.

13
Voluit leven

Welke leuke dingen deed jij voordat je te maken had met slapeloosheid, die je nu niet meer doet? Leer vandaag wat je daaraan kunt doen.

14
Leven als een normale slaper

Je zult nu in staat zijn om je leven weer richting te geven. En om kalm om te gaan met wat zich ’s nachts aandient. Net zoals een normale slaper.

15
Steuntje in de rug

Hoe gaat het nu? Je krijgt nog een laatste boodschap als steuntje in de rug.

Wat past het beste bij je?

Direct inschrijven

Meest gekozen

Dit vind je misschien ook interessant

Training

Vergroot je assertiviteit

Hoe je vriendelijk maar krachtig voor jezelf kunt opkomen leer je tijdens deze training!

Lees verder
Training

Vergroot je zelfvertrouwen

Hoe je steviger in je schoenen gaat staan ontdek je tijdens deze training!

Lees verder
Training

Stop met piekeren

Leer met bewezen effectieve technieken structureel minder te piekeren. Meld je aan en start direct.

Lees verder